dimecres, 25 de març del 2020

FEINETES DIJOUS DIA 26









BON DIA NINS I NINES.

AVUI TREBALLAREM:


1) LECTURA DIÀRIA DEL QUADERNET O FOTOCÒPIES. A MÉS PODEU LLEGIR EL SEGÜENT POEMA.





2) OBSERVA LES FOTOS DELS DIMONIS DE MALLORCA. QUIN T'AGRADA MÉS? PER QUÈ? INVENTA I ESCRIU UN NOM PEL TEU DIMONI. HO POTS ESCRIURE AL BLOG. DESPRÈS FES UN DIBUIX DEL DIMONI QUE HAS INVENTAT.








UN DELS QUE M'AGRADA MÉS A JO ÉS EL DIMONI D'ALGAIDA. QUE BALLA AMB ELS COSSIERS. EL CONEIXEU???


3)LA DARRERA ACTIVITAT D'AVUI ÉS APRENDRE A TRAVÉS D'UN JOC INTERACTIU. HEU D'ANAR AL SEGÜENT ENLLAÇ :



I POSAR-VOS DAMUNT LA IMATGE DEL TECLAT. S'OBRIRÀ EL JOC 


DESPRÈS HEU DE TRIAR LA LLETRA AMB LA QUAL VOLEU ESCRIURE.



UNA VEGADA HEU TRIAT LA LLETRA HEU D'ESCRIURE EL NOM DE LA IMATGE QUE SURT.

SEGUR QUE US AGRADA MOLT!!


AQUÍ TENIU L'ENLLAÇ DE LA SEGÜENT CANÇÓ PER CANTAR I BALLAR UNA ESTONA.



VOS DEIX UN VÍDEO DE DIFERENTS JOCS DE MOVIMENT PER FER A CASA. ÉS MOLT DIVERTIT  I ENTRETENGUT PER PASSAR UNA ESTONA.  ENCARA QUE ESTIQUEM A CASA ENS HEM DE MOURE !! 



                                   UNA ABRAÇADA MOLT FORTA.
















N'IKER ENS ENVIA EL SEU DIMONI, 

EN JUAN ENS COMPARTEIX EL SEU DIMONI.




10 comentaris:

  1. bon dia maria
    la feineta de escriure amb l,ordinnador lli ha agradat molt
    els dimonis que li agraden son els de arta
    el seu dimoni nom biel

    ResponElimina
  2. Bon dia, nos ha gustado mucho escribir con el ordenador, el demonio de Elena es el de Sa pobla y se llama "ulls verds"

    ResponElimina
  3. Bon dia, ens encanten els jocs d'escriure a l'ordinador. El nom dimoni que mes li agrada a na Bàrbara és el d'Algaida

    ResponElimina
  4. som na margalida. he llegit el poema. el dimani que magrada mes es el de sant joan perque cada any les vaig a veure. el joc ha estat molt divertit. gracies

    ResponElimina
  5. Som n'Emma i el dimoni que més m'agrada és el de Santa Margalida perquè és una dona. He pintat una dimònia i nom Banyeta de Colors. Vos envio una besada.

    ResponElimina
  6. Jo conec a tots els dimonis de les fotos, sé el seu nom i el seu poble. A les fotos hi ha el dimoni de Petra, en banya verda de Montuïri, el dimoni dels cossiers d'Algaida, els dimonis d'Artà i els de Manacor, els quatre dimonis lletgos de Muro, el dimoni ros i el moreno de Capdepera, el dimoni que trenca gerres de Santa Margalida, en conguito de Sa Pobla, etc. D'aquests dimonis n'hi ha molts que surten per Sant Antoni i altres per les festes d'estiu.
    De tots ells, els dimonis que més m'agraden són els set rabiosos de Sant Joan, perquè són els que surten el dia del meu cumple. El dimoni que he pintat és la ira de Sant Joan, que és el més rabiós de tots però jo el vaig assustar i li vaig fer por. Li he posat de nom Ira perquè és el seu nom.
    També he llegit el poema i he fet els jocs a l'ordinador.

    ResponElimina
  7. Bones tardes som en Ramon el meu dimoni nom banya banyuda, hem lletguit i tb jugat amb l'ordinador.

    ResponElimina
  8. Bones tardes, a n'alicia el dimoni que més li agrada és el d'ARTÀ. Hem llegit i jugat amb l'ordinador.

    La imatge que surt de la lletra p és: os

    ResponElimina
  9. Hola! El dimoni que s'ha inventat en Bernat nom Dimoni de L'infern i fa cara de ser ben dolent!
    La feineta amb l'ordinador li ha agradat ben molt.

    ResponElimina
  10. AQUEST DIMONIS QUE VOS HEU INVENTAT FAN MOLTA POR!! SÓN MOLT XULOS.. SEGUR QUE SI SORTISSIN PEL CARRER ASSUSTARIEN ALS MÉS PETITS!!

    ResponElimina