dimarts, 2 de juny del 2020

MÚSICA (3/06)


  E L   X   O  



HOLA BOMBONETS !


Com que ja arriba l'estiu i fa ganes anar a la mar... aquesta 


setmana vos proposo una tasca per ballar i cantar a la platja.



Escolta aqueta cançó tan divertida del PEIX PALLASO, imagina 


que ets com ell i imita els seus moviments...





JO SOC EL PEIX PALLASSO (2)

I SEMPRE ESTIC CONTENT (2)


BLUP, BLUP, BLUP (2)


M'AGRADEN LES ANÈMONES (2)

I L'AIGUA TROPICAL (2)


BLUP, BLUP, BLUP (2)


I QUAN ME'N VAIG DE GRESCA (2)

EM PINTO EL NAS VERMELL (2)


BLUP, BLUP, BLUP (2)


Ara que ja saps com és el Peix Pallasso, t'animo a 
pintar-lo.

Tens dues opccions:

1. Clicant aquesta pàgina per pintar-ho digital

o...
2. Imprmint aquesta fulla on també hi ha la lletra



neus.gost@vergedemontision.com

1 comentari:

  1. Hola sóc en Bernat. M,ha agradat molt cantar aquesta cançó i pintar es peix pallasso!

    ResponElimina